A Chocolataría despídese como espazo artístico coa proposta «Habana factory»


( la voz de Galicia/Santiago)

A Chocolataría inaugura mañá Habana Factory , a exposición coa que se despide como espazo de creación e de experimentación que ao longo de pouco máis dun ano abriu un diálogo e encontro coa cidade. A experiencia naceu para durar un ano no que desenvolver un proxecto de arte e cultura contemporáneas a partir das instalación industriais da antiga fábrica de Chocolates Raposo, cedidas para este fin polos actuais propietarios, a empresa Viriato. Neste tempo pasaron polo número 15 da rúa das Orfas máis de cen mil persoas.
Concha Fontela, promotora da Chocolataría, elixiu como despedida a un grupo de artistas cubanos coa idea de La Habana como lugar de inventiva, cidade privilexiada e con carencias na que unha xeración de artistas atopou a pauta para desenvolver o seu traballo. O resultado é Habana Factory , que ate o 31 de decembro reúne propostas de Los Carpinteros, Carlos Garaicoa, Aimeé García, Luis Gómez, Sandra Ramos, Fernando Rodríguez e Lázaro Saavedra.
Está patrocinada pola Concellaría de Cultura e a colaboración da Deputación da Coruña.
Bueno, es una pena que se acabe, la verdad, resultó un proyecto muy interesante y no se ha visto nada igual en una ciudad como Santiago. Yo estuve allí en uno de los obradoiros, en el de Diálogos Ibéricos, que aún está, por cierto, por si os queréis apuntar, vale la pena, de corazón. Ya en sí el edificio es genial, y creo que aún hay más posibilidades de sacarle partido, un año me parece muy poco tiempo, casi no nos ha dado tiempo a disfrutarlo. Es una gran pérdida cultural, sobre todo para losartistas más jóvenes, que teníamos una puerta abierta para mostrar allí nuestro trabajo y poder disfrutarlo.
Os recomiendo que, al ser la última exposición que se haga, que paséis por allí a verla, y conozcáis también cómo eran las máquinas de la antigua fábrica de chocolate, que aún se guardan allí, y cómo conviven con el arte cubano. Una gozada.
Para saber más acerca del obradoiro de Diálogos Ibéricos, entrad en la página http://www.achocolataria.com/ para poder inscribiros y poder asistir a los que vosotros deseéis.

2 comentarios :

Anónimo dijo...

Espacios como este deberían continuar no panorama santiagues, xa que aínda sendo unha cidade cultural, (ou eso dín), non existen moitos lugares coma este, nin moitas experiencias coma a que aqui se fixo.Polo menos en Galicia.
Pero bueno, despediremonos logo da chocolataria.
O meu sincero adeus

Anónimo dijo...

Que pena, pues habrá que ver la ultima exposición para despedirse